ZAJISTÍME VÁM KOMPETENTNÍ LIDI NEBO KVALIFIKOVANOU PRÁCI

Aktuálně obsazované pozice


Business analytik/Business proces analytik

(22.1.2018)

Společně s naším dlouholetým klientem hledáme Business analytiky / Business proces analytiky. Jedná se o práci v mezinárodním prostředí při digitální transformaci velké nadnárodní obchodní společnosti a to ve stabilním zázemí IT a poradenské společnosti se sídlem v Miami, USA a pobočkami po celém světě včetně pražského Smíchova. Předmětem projektu je významná změna obchodních procesů, digitalizace businessu a implementace nejmodernějších technologií SAP a Microsoft.

Co bude vaší náplní práce:

  • definice, analýza a optimalizace současných nebo nový procesů pro zlepšení výkonu společnosti
  • Cílem bude zachovat nebo zvýšit efektivitu, snížit náklady, zlepšit udržitelnost, maximalizovat ziskovost nebo zlepšit spokojenost zákazníka.
  • transformace a posuzování složitého obsahu dat z různých zdrojů, procesů, měření, potřeb zákazníků a definice požadavků
  • transformace požadavků na strukturovaná zadání a navrhování nad inovativních řešení a postupů
  • komunikace konceptů s kolegy a středním managementem zákazníka

Požadujeme:

  • pokročilá úroveň angličtiny (psaná a mluvená, angličtina na denní bázi)
  • nejméně tříleté zkušenosti s tvorbou obchodních požadavků (BRD)
  • schopnost přizpůsobit se agilnímu prostředí projektu
  • vyspělý time-management a organizační schopnosti
  • schopnost pracovat nezávisle
  • dovednosti v oblasti analýzy a sběru dat, vizualizace dat, mapování procesů, definování požadavků na produkt
  • orientace na detail a na vysoká úroveň řešení problémů
  • komunikační schopnosti
  • kritické a analytické myšlení, orientované na zákazníka
  • týmový duch

Nabízíme:

  • práci jako OSVČ (jednatelný je i stálý pracovní poměr)
  • vysoké finanční ohodnocení (80 000-120 000 Kč/měs podle schopností)
  • komfortní a moderní kanceláře v Praze 5 – u stanice metra Anděl (= vaše pracoviště)
  • příležitost pracovat v úspěšné mezinárodní společnosti se stabilním zázemím
  • možnost práce v přátelském multikulturním prostředí, používat angličtinu na denní bázi
  • Nabízíme garantovaný profesní růst prostřednictvím technologických školení a technologických komunit uvnitř mezinárodní skupiny
  • velký prostor pro seberealizaci a případnou účast na nových projektech
  • v mnoha případech možnost cestovat
  • finanční ohodnocení podléhá úrovni znalostí a přínosů
  • benefitní program jako u zaměstnanců (5 týdnů dovolené, stravenky, Flexi Pass, do 1000 Kč důchodového pojištění, bezplatná Multisport karta, ovoce na pracovišti atd.)
  • nástup okamžitě

Pokud máte zájem o uvedenou pozici, vyplňte, prosím, následující formulář:

 

 SAP konzultant (převážně oblast SD)

(22.1.2018)

Společně s naším dlouholetým klientem hledáme. Jedná se o práci v mezinárodním prostředí při digitální transformaci velké nadnárodní obchodní společnosti a to ve stabilním zázemí IT a poradenské společnosti se sídlem v Miami, USA a pobočkami po celém světě včetně pražského Smíchova. Předmětem projektu je významná změna obchodních procesů, digitalizace businessu a implementace nejmodernějších technologií SAP a Microsoft.

Co bude náplní vaší práce:

  • účast na celém životním cyklu projektu od počátečního nastavení projektu až po konečnou akceptaci výsledku
  • práce s klientem při analýze jejich požadavků: účastnit se workshopů, připravovat dokumentaci
  • mapovat požadavky do procesů SAP a navrhovat řešení
  • přizpůsobit a rozvíjet systém SAP v projektovém týmu s podporou dalších odborníků
  • testování a pomoc při tvorbě testovacích skriptů
  • se zapracování také postupně narůstání odpovědnosti

Požadujeme:

  • minimálně 2-3 roky zkušeností v konfiguraci a nastavení SAP
  • zkušenosti a znalosti v klíčových oblastech SD
  • zkušenosti funkční konfigurace SAP, ladění, řešení a navrhování nových funkcí nebo vylepšení
  • stávajících obchodních procesů
  • zkušenosti v oblasti finance a funkční poznámky SAP OSS
  • zkušenosti se SAP migracemi a aktualizačními procesy
  • zkušenosti s podporou SAP pro bezpečnostní audity a certifikace
  • schopnost pracovat samostatně
  • angličtinu na pokročilé úrovni, slovem i písmem

Co vám můžeme nabídnout:

  • práci jako OSVČ (jednatelný je i stálý pracovní poměr)
  • vysoké finanční ohodnocení (80 000-120 000 Kč/měs podle schopností)
  • komfortní a moderní kanceláře v Praze 5 – u stanice metra Anděl (= vaše pracoviště)
  • příležitost pracovat v úspěšné mezinárodní společnosti se stabilním zázemím
  • možnost práce v přátelském multikulturním prostředí, používat angličtinu na denní bázi
  • Nabízíme garantovaný profesní růst prostřednictvím technologických školení a technologických komunit uvnitř mezinárodní skupiny.
  • velký prostor pro seberealizaci a případnou účast na nových projektech
  • v mnoha případech možnost cestovat
  • finanční ohodnocení podléhá úrovni znalostí a přínosů
  • benefitní program jako u zaměstnanců (5 týdnů dovolené, stravenky, Flexi Pass, do 1000 Kč důchodového pojištění, bezplatná Multisport karta, ovoce na pracovišti atd.)
  • nástup okamžitě

Pokud máte zájem o uvedenou pozici, vyplňte, prosím, následující formulář:

 

Projektový manažer/ka

(22.12.2017)
Nabízíme zodpovědnou a kreativní práci na významných projektech našich lokálních i mezinárodních klientů v sektoru Energy and Utilities. Vaší úlohou bude samostatné vedení projektu na straně zákazníka, konzultace již ve fázi zpracování vize a záměru projektu, koordinace pracovních činností a projektová administrativa.

Požadujeme:

  1. praxi v oblasti projektového řízení minimálně 3 roky
  2. praxi alespoň na 2 projektech v oblasti ICT
  3. ochotu uzavírat kontrakty jako OSVČ
  4. proaktivní přístup, vysoké pracovní nasazení a samostatnost
  5. pokročilé komunikační a sociální dovednosti
  6. VŠ vzdělání technického nebo ekonomického směru výhodou
  7. certifikáty v oblasti projektového řízení (PRINCE2®, IPMA®) výhodou

Nabízíme:

  1. za 2 až 3 roky postup mezi top projektové manažery s odpovídajícím ohodnocením
  2. možnost samostatného naplánování si pracovní doby podle Vašich možností
  3. zajištění školení za zvýhodněné ceny (PRINCE2®, ITIL®, …)
  4. stabilní kariéru nezávislou na úspěchu či neúspěchu lokálních firem
  5. dlouhodobou spolupráci s naší zavedenou projektovou kanceláří v ČR i mimo ČR (podle Vašich možností)

Pokud máte zájem o uvedenou pozici, vyplňte, prosím, následující formulář:

Programátor Microsoft Navision

(27.12.2017)
Společně s naším dlouholetým klientem, moderní stabilní mezinárodní společností s českými kořeny, poskytující profesionální služby v oblasti implementace a vývoje Microsoft Dynamics hledáme vhodné kandidáty na pozici MS Dynamics Navision Developer.

Ce je předmětem práce

  • vývoj funkcionalit podle zadání v prostředí MS Dynamics NAV
  • tvorba či spolupráce na tvorbě detailních analýz a funkčních specifikací
  • účast při testování
  • úzká spolupráce s konzultanty a projektovými manažery
  • charakter práce odpovídá samostatnému vývoji podle zadání / team leadership není v tomto případě podmínkou

Jaké máme požadavky

  • SŠ/VŠ
  • aktivní praxi min. 3 roky v oblasti vývoje MS Dynamics NAV
  • dobré analytické schopnosti, schopnost přinášet řešení
  • sebeorganizace a pečlivá práce při vývoji a testování
  • otevřenost učit se nové věci a procesy
  • schopnost komunikovat napříč organizační strukturou projektu
  • práce je na OSVČ/v případě vážného zájmu je možné jednat o HPP

Co za to nabízíme

  • finanční ohodnocení až 625 Kč/hodina; až 90 000 Kč/měsíc
  • práce z domova je preferována
  • zajímavou, pestrou a samostatnou práci v dobře organizovaném kolektivu stabilní společnosti
  • práce na zajímavém projektu pro zákazníka, který je ve svém oboru globální industry-leader
  • možnost vyzkoušet si nové technologie
  • školení a profesní růst

Pokud máte zájem o uvedenou pozici, vyplňte, prosím, následující formulář:

Mírně zkušený vývojář PHP

(4.1.2018)
Pro našeho klienta – agenturu zastupující umělce v oblasti autorských práv – hledáme mírně zkušeného vývojáře PHP na projekt vývoje interního systému. Jedná se neformální prostředí s velmi dobrými lidskými vztahy a s rozšířenou nabídkou různých profesionálních i osobních benefitů. Projekt je dobře finančně zajištěn, nejedná se sturtup ani o korporát.

Co požadujeme

  • alespoň dva roky zkušenosti s programováním
  • znalost PHP5
  • znalost principu SQL databází
  • přehled o webových technologiích (HTML, CSS, JavaScript, AJAX)
  • znalost REST architektury
  • zkušenosti alespoň s jedním z běžných frameworků (Symphony, Nette..)
  • Angličtina alespoň na úrovni čtení technické dokumentace
  • Preciznost, komunikativnost, schopnost pracovat v týmu

Co nabízíme

  • vysoké platové ohodnocení 500 Kč / hod; až 88 000 Kč / měsíčně
  • možnost práce na IČO
  • možnost proplacení i času dovolené
  • školení moderních vývojových nástrojů a platforem
  • káva, voda, občerstvení zdarma
  • po zapracování možný home-office
  • neformální, příjemné pracovní prostředí
  • práce na smysluplném projektu
  • stabilní a dobře financovaný projekt (včasné platby)

Pokud máte zájem o uvedenou pozici, vyplňte, prosím, následující formulář: